ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА

ТЕХНІЧНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ ТА ПІДТРИМКА

Технічні консультації надаються підприємством з іноземними інвистиціями "B & P,Ltd"...

В разі виникнення технічних проблем з підключенням технічних засобів для роботи з програмою Rosetta Stone, консультації технічних спеціалістів можна отримати...

В разі виникнення технічних проблем з підключенням до програми Rosetta Stone, консультації технічних спеціалістів можна отримати ...

В разі виникнення технічних проблем під час роботи з програмою Rosetta Stone, консультації можна отримати:...

ГАРАЧА ЛІНІЯ

В разі виникнення будь-яких технічних проблем, звертайтесь на гарячу лінію

(067) 249 31 84




ДОДАТКОВО:


РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ПРИСТРОЇВ

Технічні засоби необхідні для роботи з програмою.

Для роботи в програмі потрібно мати:

· будь-який персональний пристрій ( комп’ютер, смартфон, планшет і т.і.), за допомогою якого можна підключитись до Інтернет мережі;

· доступ до Інтернету.

В разі виникнення технічних проблем з підключення технічних засобів, звертайтесь на гарячу лінію (067) 249 31 84 або на languages@bpltd.com.ua

Для тих, хто не має необхідних технічних засобів, надається можливість ( безкоштовно) користуватись обладнанням у спеціалізованих тренінгових центрах. Такі тренінгові центри будуть створюватись в містах та регіональних центрах України. Інформація про створення та місця розташування таких центрів буде розміщуватись на відповідній сторінці сайту.

На даний час такий центр (Центр Мов) відкрито в Києві на базі Київського економічного інституту менеджменту за адресою: м. Київ, вул. Смоленська 31-33.

ДОПОМОГА ЩОДО ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО ПРОГРАМИ ROSETTA STONE

Далі...

В разі виникнення технічних проблем з підключення технічних засобів, звертайтесь на гарячу лінію (067) 249 31 84 або на languages@bpltd.com.ua

ДОПОМОГА ЩОДО ПЕРЕВІРКИ РОБОТИ ТЕХНІЧНИХ ПРИСТРОЇВ

Далі...

В разі виникнення технічних проблем з підключення технічних засобів звертайтесь на гарячу лінію (067) 249 31 84 або на languages@bpltd.com.ua